בחירת שמפו לשיער

בחירת שמפו לשיער

בחירת שמפו לשיער היא לא רק על המרכיבים, אלא גם על סוג השיער . לדוגמה, אם יש שיער מתולתל, אז צריך שמפו שונה מי שיש לו שיער חלק.

ישנם שני סוגים עיקריים של שמפו – מבהיר ומעניק לחות. שמפו מבהיר נהדר לאנשים עם קרקפת שומנית או שמנונית והם מסירים הצטברות ממוצרי עיצוב. שמפו לחות מושלם עבור אנשים שרוצים לשמור על רמות הלחות שלהם גבוהות ולמנוע יובש או מקורזל.

בחירת השמפו המתאים לסוג השיער אינה קלה כפי שהיא נראית. יש כל כך הרבה סוגים שונים של שמפו בשוק, וכל אחד מבטיח להיות הטוב ביותר במה שהוא עושה.

השאלה הראשונה שצריך לשאול היא, איזה סוג שיער יש לי? אם יש לך שיער שמן אז צריך להשתמש בשמפו שיש לו נוסחה לשלוט על שיער שמן. אם השיער שלך יבש או פגום, אז כדאי להשתמש בשמפו לחות. ואם השיער מקורזל או מתולתל אז שמפו מעניק נפח יהיה הטוב ביותר בהתאם לסוג השיער.

ישנם גם גורמים נוספים שיכולים לעזור לקבוע איזה שמפו לקנות. לדוגמה, אם הקרקפת נוטה לגרד או להתקלף אז שמפו תרופתי עשוי להיות הטוב ביותר . או אם הקרקפת נוטה להיות שומנית לעתים קרובות, אז פורמולה נגד קשקשים במוצר שמפו תהיה הבחירה הנכונה

מהו שמפו ללא מלחים

שמפו ללא מלחים הוא סוג של שמפו שפותח כדי להגן על השיער מהנזקים הנגרמים ממי מלח.

שמפו ללא מלחים הוא המצאה חדשה יחסית שהופכת פופולרית יותר ככל שעובר הזמן. זהו שמפו שאינו מכיל נתרן, מה שאומר שאין בו מלח.

אחד היתרונות העיקריים של השימוש בשמפו ללא מלחים זה הוא שהוא לא יסיר מהשמנים הטבעיים מהשיער ויכול לסייע במניעת יובש. לסוג זה של שמפו יש גם פוטנציאל להיות טוב יותר עבור אנשים עם עור רגיש מאוד או כאלה הנוטים לחלות באקזמה מכיוון שהעור שלהם לא יגורה מחוסר המלח במוצר.

מלח הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בשמפו. הוא עוזר בניקוי ומיזוג השיער, אך יש בו גם מספר כימיקלים שעלולים לגרום נזק לשיער. זה יכול לייבש את הקרקפת ולהפוך אותה לרגישה יותר לקשקשים.

כתוצאה מכך, אנשים רבים פונים לשמפו שאין בו מלח. הנה כמה מהיתרונות שיש משימוש בשמפו מסוג זה:

– לא יייבשו את הקרקפת כמו שמפו רגיל.

– עוזרים למנוע קשקשים על ידי מניעת צמיחת פטריות על הקרקפת .

– לא ישאירו מאחוריהם שאריות לבנות כמו שמפו רגיל כשהם באים במגע עם מים או זיעה.

יתרונות שמפו ללא מלח אינם חדשים. אבל התוספת האחרונה של שמפו ללא סולפט הגדילה את הביקוש למוצרים ללא מלחים.

שמפו נטול מלח הוא בחירה פופולרית יותר בימינו עם היתרונות הרבים שלו כמו סביר פחות לגרום לקשקשים, גירוד בקרקפת ויובש. הוא גם אינו מכיל כימיקלים קשים שעלולים לפגוע בשיער ובקרקפת.

אנשים רבים מעדיפים להשתמש בשמפו נטול מלח בגלל הנוסחה העדינה יותר שלו, שפחות סביר שתפשיט את השיער שלך מחומרים מזינים חיוניים שהוא צריך כדי לצמוח בריא וחזק.

מאמרים אחרונים שכדאי לקרוא

דילוג לתוכן